Liva 3 år <3

 D. 020211 kom min lille uldunge til verden- lille og lækker…. ❤

Nu er der gået 3 år!!! Hvor blev tiden af?

 

Vi har haft en fantastisk, finurlig, festlig og fornøjelig weekend med familie fødselsdagsfest lørdag, og venner søndag… og nå ja… også skoldkopper søndag!!! (Men de lagde heldigvis kun en lille dæmper på festlighederne)

Lørdag var det meste af familien fra Møn og Sjælland her til masser af hygge, et overvæld af gaver, slædetur og kager.

Image

Søndag startede med at jeg vågnede op til dette syn, og så ved man bare at livet er godt ❤

Image

Image

Image

D. 0202 er vanvittig speciel for mig.. Jeg kan huske alt der skete for 3 år siden, hvad vi lavede på de forskellige tidspunkter af dagen, og hvor VILDT det var at blive mor… Bliver lidt rørstrømsk og nostalgisk… Liva syntes heldigvis stadigvæk ikke jeg er totalt pinlig (bare jeg ikke kysser for meget), så da gæsteren var kørt hjem sad jeg og den lille feber ramte kløende dejlighed og så billeder fra hun var baby… ah…

Image

Da hun blev født drak vi champagne og spiste kransekage på fødestuen, og dette er en tradition der gerne skulle vare ved… Så 19,23 kom de (let forkullede) kransekager på bordet med bobler til de gamle og juice til dejligheden ❤

Image

 

 

Leave a Reply

