Bjarne og Perle

Nu jeg er begyndt at præsentere min nye ven Freja, er det vist på sin plads at præsentere et par gamle venner, og udnytte en stund hvor uldungen sover og glemmer sine kløende skoldkopper, på at skrive lidt…

Image

 

Bjarne er “gammel missen” og har overlevet utallige dyr på farmen – og allerede brugt en del af sine egne 9 liv er jeg bange for. Da han var mindre havde han for vane at sidde oppe under bilen når jeg kørte. Dette har givet ham flere ture til min arbejdsplads, og en enkelt gang hvor han måtte overnatte ude i kostalden… SÅ holdt han op med det!!

Jeg fik ham på en gård hvor jeg arbejdede, hans mor døde alt for tidligt, så han kom til os da han var meget lille.

Dette gør at han ikke har lært at opføre sig som en kat, men er “opdraget” af os og hundene. Så han er lidt spøjs, men det ene skal jo passe til det andet 😉

Verdens bedste numsevarmer;)

Image

Perle kom til i efteråret og er uldungens missebarn. F***ing vild og ustyrlig!! Meget yndig af udseende, men en lille djævel der hænger i gardinerne, ligger på lur under sofaen og angriber bare tæer og andet “lækkert” – og ikke mindst æder mit strikketøj!!!

ImageImage

 

Leave a Reply

