Jeg ELSKER at bage, og jeg ELSKER at spise kager og brød, og nydelsen bliver bare SÅ meget bedre når man bager af lækkert mel!!

Jeg fik en fantastisk sending mel fra Falslevgård Mølle denne uge, og det er bare lykken at få fingrene i i frisk malet mel i super kvalitet. Det er let at bage med, kræver min. gær og smager FANTASTISK!!Image

Har allerede lavet brød nok til værtindegaver, fryser og familiens “lækre sultne” maver… 😉

Image

Image

Stenformalet mel kan anbefales, både for sundheden, bageevnen og smagen. LOOOOVVVVEEEE it..;)

Derudover er Falslevgård Mølles princip om at sælge “direkte” til deres forbruger, efter min mening fantastisk…. 🙂

Tjek dem ud selv på : http://www.falslevgaard.dk/

 

Leave a Reply

