Simone/ “Bassepigen”

ImageImage

Da Simone blev født var hun lille bitte. Nummer tre af Emmas trillinger, og havde lidt svært ved at følge med hendes to søstre. Jeg hjalp hende derfor meget de første uger. Det har hun aldrig glemt mig for, og er derfor meget tam!

ImageImage

Hun brugte desværre nok lidt for meget tid med uldungen og jeg, og har derfor ikke lært alle de normale spilleregler for får… Har en lidt speciel, pågående og dominerende måde at omgås de andre.

Uldungen kalder hende konsekvent for Bassepigen, og det passer faktisk godt til hende!!

Hun er fræk som en slagterhund, og det eneste af mine får der kan finde på at stikke af! Hvis jeg finder et huld i hegnet er der med garanti totter af brun pels tilbage som bevis.

Hun er skør, sjov, sød og kærlig 🙂

Image

Sidste år fik hun tre dejlige lam som den første dette forår! Hun klarede det helt alene en formiddag jeg var ude at handle, hvilket desværre betød at den ene druknede i vandkaret 😦 Det var det første lam jeg nogensinde har mistet – og det gjorde ekstra ondt da det var Simones….

2 thoughts on “Simone/ “Bassepigen””

Leave a Reply

