William

William er min stjerne!!!

ImageImage

 

Image

Sidste år var hun gimmer og fik firlinger! Hun passede dem alle selv. Det eneste jeg hjalp hende, var den første nat hvor jeg hjalp for at sikre at alle fik råmælk.

I år har hun gjort det igen!!

Image

!Image

Image

Hun er også en af Emmas trillinger, og født som nummer to.

Hun hedder William fordi at min niece Klara har navngivet trillingerne, og var urokkelig med valget af navn. Meningen var at jeg med tiden ville ændre det til Wilma, eller Wilhelmine – men William hang bare ved 🙂

William er “alfa får” og styrer flokken. Hun er tam som en hund og følger mig når jeg kalder. Dette gør flokken let at styre og flytte rundt.

 

Leave a Reply

