Fødselsdag

D. 2 april blev jeg 30 år.

Uden drama og uden kæmpe 30 års krise.

I går kom mine dejlige veninder fra hele landet så og fejrede mig! Sjælland, Møn, Fyn, og HELE jylland var repræsenteret. Damer jeg har mødt i folkeskolen, landbrugsskolen, rejser, teknolog studie, mødregruppe mm.  Meget forskellige damer, fra forskellige tider i mit liv

Fantastisk at kunne samle så mange skønne qvinder på en gang 🙂

Jubiii… et par gode dage med huset fuld af snakkende, grinende og glade damer,

Jeg har bagt kager til de LÆKREsultne damer i flere dage… and I LOOOOVEEEEE it 🙂

Sara Bernard, roulader, hindbærsnitter og mocca fagilite… mums…

ImageImageImage

Jeg har selvfølgelig lavet nok til hele nord djurs, så dem får vi glæde af længe:)

Det var en fantastisk dag hvor jeg blev forkælet med en masse fine gaver og fantastisk selskab…

Manden og uldungen har været til familie påskefrokost weekenden over, så da de sidste gæster blev sat på bussen over middag kørte Freja og jeg ud og gik en god tur i det dejlige vejr, kørte hjem, gjorde rent, vaskede op og NØD stilheden.

Nu til aften var alt smukt, roligt, og meget tomt uden uldungen. Glæder mig til at hun snart er hjemme igen

Image

ImageImage

 

Leave a Reply

