Regnvejrs dag og strikkeprojekt nr. 701

20141007_134331

Det er så trist vejr at det er næsten hyggeligt.

Alle udendørs projekter er aflyst og dejligheden har legekammerat på besøg, så jeg er på “stand by”.

Vidunderlig standby der inkludere nybagte boller, risengrød der bobler til aftensmaden og en sofa der kalder på min trætte ryg. Tyngden fra min kæmpe mave har efterhånden sat sine spor, og pauser er blevet et must.

For at tiden på sofaen ikke føles som spild(!!!!) strikker jeg imens, og det nyeste projekt er en vest af noget helt fantastisk “guld garn” jeg købte hos Kasmir i Grenå (http://www.kashmir-strik.dk/ ) mens Liva var lille.

20141005_205306

Jeg strikkede en rigtig fin vest med snoninger til hende, men hun har desværre aldrig ville gå med den, så nu bliver det den lille ny i maven der får den.

20141005_083716 20141007_135700

Jeg har altid gang i tusind strikke projekter, men det er skønt med et enkelt projekt man ikke skal stænke så meget over. Så kan jeg snakke, se tv og gå til og fra uden at miste koncentrationen.

Leave a Reply

