Klar til vinter- og baby <3

Det meget milde vejr har udskudt vores endelige vinterklargøring af have, udhuse, stald mm. Man glemmer ligesom at der kan komme sne og frost til enhver tid.

I weekenden fik jeg taget de sidste ting op af køkkenhaven, et projekt der nærmest har taget mig en hel uge. Ikke fordi at der var SÅ meget tilbage, men fordi at min krop er begyndt at brokke sig over mange timers fysisk hårdt arbejde.

Maven er i vejen!!!

20141123_115046

Mine forfærdelige vædderlam smadrede en stor rude i drivhuset den ene dag, og så fik jeg da også tømt det for de sidste planter. Der var ellers både tomat- og peberplanter med modne frugter på. Det er jo helt vildt at man kan høste den slags i slutningen af november!!

Krukker, haveborde og legeredskaber er sat under tag, og vi mangler bare at gøre klar til at fårene kan komme på stald hvis en snestorm skulle nærme sig. Der er stadigvæk høballer over alt!!!

Hønsehus og kaninbur er ordnet til UG- Kong Vinter kom bare an!!!

Det er en dejlig fornemmelse at vide at vi NÆSTEN er vinterklar 🙂 – Især fordi at der også kan komme en lille baby når som helst….20141101_141627 20141101_143935

Leave a Reply

