Nyt år, frisk start, ny begyndelse, nyt LIV, nye udfordringer: The end of life as we know it; BRING IT ON!!

Ja så kom der et nyt år- og det er nærmest umuligt ikke at forvente det helt store!!

For et år siden var mine forventninger til det forgangne år; at jeg skulle have drømme jobbet og finde ro i at være en familie med ET barn. Derudover var jeg slet ikke i tvivl om at mit liv skulle forandres for at komme videre med mine karriere mål, og samtidig være den mor jeg ønsker at være.

Men VUPTI- så meldte Viola sin ankomst og VUPTI; the end of life as we know it!! Og hvor er det skønt!!

Jeg har stadigvæk store håb om en karriere udover at være mor, men at være mor for mine to dejlige piger er det ultimativt vigtigste. Hvilket jeg blev mindet om i sommers da vores familie blev sat på en prøve med mig som fuldtids arbejdende langt væk fra hjemmet. Det fungere bare ikke for vores familie!

Derudover var vores familie igennem et stort tab og en stor sorg i efteråret, da vi mistede Livas lille fætter. Dette satte for alvor livet i det helt store perspektiv!! Vi lever i hverdagene, og det er i disse at livet skal LEVES!

Der er i dette år blevet snakket om de helt store ting i livet, og vores drømme er alle blevet trukket frem i lyset.

Gamle drømme som før er blevet “udelukket” er blevet vendt igen, og dette år vil vi arbejde videre med dem alle. Det kommer meget naturligt da vores familie helt naturligt har skiftet “status” da vi gik fra 3 til 4.

Det er helt vanvittigt hvad der kan ske på et år- jeg glæder mig til at se hvad det nye år bringer!!!

Leave a Reply

