Brææææææhhhhhende damer…

Den sidste uge-10 dage har der været meget lyd på min lille flok får… alt for meget lyd!! Aldrig har jeg oplevet at de har klaget så meget, og aldrig har jeg forsøgt mig med så mange forskellige fodermidler.

20150910_121826

Hver eneste gang jeg har nærmet mig gårdspladsen (eller resten af haven) har de råbt op!!

Jeg var på nippet til at blive tosset! Jeg forstår godt at de er sure over at der ikke er så meget græs tilbage, men de bliver IKKE sultet!!!

Nu har jeg vist endelig fundet en blanding der gør damerne tilfredse!!

20150910_121957 20150910_122002 20150910_121816

Hvor de før fik byg, kraftfoder, gulerødder og hø- får de nu også sort havre og helsæds wrap. Det er ALT for meget indkøbt foder til at der bliver bare et lille plus på kontoen når de sidste lam er slagtet, men jeg orker ikke at høre på deres surhed! Det er formodentlig mest nyhedsværdien i helsæd og sort havre der gør dem glade- så det er spændende at se hvor meget nyt der skal til om et par uger… Suk….

Leave a Reply

