Nye damer på farmen

I december skiftede jeg job- til noget der minder om en helt anden verden.

Fra økoskolen med grise, køer, får og spændende elever- til høns, høns, æg og høns hos “Niels og Grete”

Når man arbejder på en stor ægproduktion er det ikke tilladt at have høns selv (på grund af smittefaren) og jeg måtte derfor give mine hønsedamer væk.

Man skal jo ikke gå ned på dyr- så jeg skyndte mig ud og investere i et par nye.

Hønsene gav kyllinger, og derfor også kyllingesteg engang imellem, jeg købte derfor to Hvid Land kaniner til kødproduktion.

Jeg håber meget at finde en flot han kanin så de kan formere sig hele sommeren 🙂

 

 

One thought on “Nye damer på farmen”

Leave a Reply

