Killinger uden mor

I lørdags malede vi vores hus, og midt i forvirring og stress fandt vi 4 små nuttede killinger. En lille sort/spættet, to grå og en rød. Pisse Nisse (deres mor) var bare ingen steder at finde….

Mit gæt var at killingerne var ca 2 dage gamle, så jeg tænkte at deres mor nok bare var ude for at finde sig en mus…. Det var hun desværre ikke!!

Vi traskede vejene tynde, spurgte naboer og folk i området, tjekkede alle udhuse, legehus, kasser mm. men ingen mis. Tilsidst gav jeg op, begyndte at give killingerne sutteflaske og efterlyste en amme-

Jeg var så heldig at der var en sød dame i nærheden med tre ældre killinger der gerne ville gøre et forsøg.

Missemoderen tog imod dem og lod dem die. Desværre overlede den lille røde ikke natten, og i dag er endnu en lille mis død. Liva er ulykkelig, og jeg er en blanding af håbefuld, på de to sidste misse børns vegne, og trist over de to som ikke klarede den.

Hele familien savner dog Pisse Nisse og håber at hun kommer slentrende tilbage…..

Måske havde hun bare ikke lyst til at passe de fire små bedårende væsener….

Leave a Reply

