Strikkefestival 2016

Så blev det igen tid til strikkefestival på Fanø

I år var det en turbo version- men stadigvæk helt fantastisk.

20160916_174304

Min veninde og jeg var på Fanø i fredags og nåede både at se teltet med stande, foredrag og almindelig hygge 🙂

Havde fornøjelsen af at blive inspireret af Helene Magnusson ; The Icelandic Knitter.

Både min veninde og jeg har en svaghed for Island, islandsk strik og strikke design, så det var en oplevelse at se hendes oplæg. Jeg kunne godt have ønsket mig meget mere baggrund og detaljer fra hendes arbejde med strik og uld i stedet for gennemgang af hendes bøger, men jeg fik en stor lyst til at komme med på hendes Knitting Tours og høre mere om hendes passion for gammelt islandsk strikke design 😉

Der er meget mere viden at hente på hendes hjemmeside

Jeg har som altid hovedet fuldt af ideer, og lyst til at strikke de helt store kreationer efter jeg kom hjem- så nu gløder strikkepindene igen 🙂

Leave a Reply

