Ida

20160922_082813

Jeg har haft mine tanker flyvende i så mange retninger at jeg slet ikke har fået præcenteret mit nye får IDA

Ida er en gimmer fra sidste år. Hun er datter af Simone/ “Bassepigen”.

Hun var en lille sød firling der aldrig rigtig fulgte de andres vægt, men tilgengæld havde hun fra start hendes mors temperament og “ekstraordinære nysgerrighed”.

20160922_082756

De fleste ville nok havde valgt hende fra- men jeg holder bare så meget af dem der har lidt ekstra personlighed.Det giver nogle gange lidt bøvl, men heldigvis flere smil 🙂

Måske forbliver hendes pels mørkebrun, og det ville også være et ekstra plus!

Smuk er hun jo også

20160922_082808

 

 

One thought on “Ida”

Leave a Reply

