Nye ulddyr…. til pigerne….

Jeg var så heldig at få fat i 4 fantastiske angora kaniner i weekenden

Efter jeg mistede Yrsa og Yvonne havde jeg tænkt at vente til foråret med at få flere kaniner, men nu bød den perfekte lejlighed sig.

Jeg valgte 3 “unger” fordi de er så nuttede at jeg ikke kunne lade være og en enkelt voksen hun.

Den voksne- som hed Moses- er hvid og rigtig fin! Jeg glæder mig til at prøve at have hvid Angora uld.

Ja jeg kom hjem med kaninerne blev pigerne selvfølgelig helt vilde over nye smådyr, og vupti havde de fordelt dem mellem sig: en lille grå hun der nu hedder Silkehale, og Moses til Viola, og de to små hanner til Liva. Tja… ingen kaniner til mig i denne omgang.

Men mon ikke det er mine præcis de dage der skal klippes og muges ud??

 

Leave a Reply

