Randers Regnskov

Jeg har ikke vinterferie- men det har resten af familien… jeg lider lidt…

Jeg har dog min sædvanlige onsdagsfri (glæden ved weekendarbejde) og vi besluttede derfor at lave noget rigtig “vinterferie agtigt” for at nyde dagen.

Min bil er brudt sammen (glæden ved gamle biler) og vi fik derfor proppet alle fire mand : en på 1 meter og 15 kg, en på lidt over en meter og 20 kg, en på 176 cm og 65 kg og en på 190 cm og 115+ kg ind i Kristians Opel corsa!! Pludselig kan hverdagsturen til Randers føles lang.

Afsted kom vi dog og jeg var super positivt overrasket!

Det er åbenbart længe siden jeg har været i Randers Regnskov, og det er blevet meget mere børnevenligt siden jeg var der sidst.

Selvom slangerne holdt vinterferie og Danmarks parken ikke var åben syntes jeg at pigeren fik oplevet virkelig meget.

Da vi spiste frokost havde vi udsigt til dyrene, både gennem vinduet og på tallerkenen, for når man nu har muligheden for at få en insekt snack så skal man dag gribe dem 😉

Pommes og fiskefrikadeller gled dog lidt bedre ned….

På trods af min skræk for en tur ud i et overfyldt ferieland var det en rigtig hyggelig og oplevelsesrig dag – men hvilke dag er ikke det i selskab med disse to dejlige damer

20170215_11175120170215_12562620170215_12561520170215_111905

 

Leave a Reply

