Uldfestival

Lørdag morgen – da jeg endelig fik samlet mig sammen- tog min veninde og jeg hele vejen fra Djursland til Saltum.

På en ret øde liggende campingplads fandt vi, og en MASSE andre uldtosser Uldfestival pladsen.

Vi har før været til Uldfestival i selve Saltum, og det havde en helt anden charme end denne plads. Det hele virkede lidt uorganiseret og for to sarte, kaffe hungrende vegetarer var det ret umuligt at få hverken vådt eller tørt- MEN indholdet i teltene var fantastisk!

20170513_13530920170513_145424

Der var så mange fine og fristende ting at min taske var propfyldt med garn, nye spoler og enda en håndten

20170513_152648

20170513_13200720170513_133223

En virkelig skøn dag- med ret så rumlende maver….

Leave a Reply

