Urtehave 2017

Halmballe haven er droppet i år- desværre.

Hen på efteråret havde musene taget bo i hele herligheden, og halmballerne måtte smides væk. Jeg tror desværre ikke at en halmballe have kan lykkes hvis jeg ikke kan bruge flydende gødning, eller lade ballerne formulde lidt over et år.

Derfor bliver det en almindelig urtehave, som enda er lavet lidt mindre i år.20170525_171946

Jeg har allerede fyldt hele haven, og hele min mistbænk har jeg endnu ikke fået plantet ud!!

Mistbænken er fuld af kål planter, så det er ret vigtigt at der bliver plads på et tidspunkt.

20170525_171939

Kartoflerne og ukrudtet vælter op- så jeg glæder mig til at de andre små spirer følger med

Det går stærkt i kartoffelbedet. Billederne er taget med en uges mellemrum

Selv jordbærbedet er ved at være sommer klar 🙂

20170604_152855

Leave a Reply

